Destek Hattı
E-Posta
Adres
Harita
Küçük Dostlarımız Bizim İçin Değerli
Evcil Hayvanlarınız İçin Kaliteli Bakım

Küçük Dostlarımız Bizim İçin Değerli

Hikayenizi anlatın

Öncelikle işe hikayenizi anlatarak başlayabilirsiniz. Firmanızı nasıl ve neden kurdunuz? Tüketicilerin hangi sorunlarını ya da ihtiyaçlarını keşfettiniz ve onlara böyle bir hizmet sunmaya karar verdiniz.?

Bu tür sorulara yanıt vereceğiniz bir metin hazırlayabilir ve hakkımızda sayfası içerisinde tüketicilere hikayenizi kısa bir şekilde anlatabilirsiniz.

Hakkımızda yazısı için kullanacağınız dile karar verin

Kullanacağınız dil de bir o kadar önemli. Yaptığınız iş, bulunduğunuz sektör ve hedef kitlenize göre bir dil belirlemelisiniz. Kurumsal bir kimlik mi kullanacağınıza yoksa daha eğlenceli ve sıcak bir dil mi kullacaksınız, karar vermelisiniz.

Ulaşmayı hedeflediğiniz kişilere göre böyle bir yaklaşımda olmanız oldukça önemli. Hedef kitlenizi 30 altındaki kişiler oluşturuyorsa, biraz daha eğlenceli ve sıcak bir dil kullanmanız daha doğru olur. 30 ve üzerindeki kitlelere hitap ediyorsanız, biraz daha ciddi bir dil kurgulayabilirsiniz. Çünkü bu tüketicilerin markalardan beklentileri farklı olacaktır ve sizinle yaptıkları konuşmaların dili de değişiklik gösterecektir.


000+

Neden Biz

000+

Neden Biz

000+

Neden Biz

000+

Neden Biz